Klasa 5 B, D, E - powtórzenie wiadomości cz 2

Powtórzenie wiadomości - "Bieganie po ekranie - program Pivot Stickfigure Animation - cz 2 4.06.2020

1.Dodaj figury do animacji.
a)     Ustaw przeszkody na torze. Zmień ich kolory. Przeszkoda na pierwszym torze powinna być trochę większa od tej z tyłu.
b)     Wstaw dwie figury ślimaków. Zmień ich kolory – każdy ślimak powinien być innego koloru. Dopasuj ich rozmiar do szerokości toru. Ślimak na pierwszym torze powinien być trochę większy od tego z tyłu.
c)     Wstaw flagę i ustaw ją w takim miejscu, aby patyczak trzymał ją w ręce. Zmień kolor flagi na czerwony. Dopasuj jej rozmiar do wielkości patyczaka.



2.Utwórz animację przedstawiającą wyścig ślimaków według planu poniżej:
a)     sędzia wchodzi na trawę nad torem i zatrzymuje się przy linii startu,
b)     na tor wpełzają ślimaki i zatrzymują się przed linią startu,
c)    sędzia unosi flagę, chwilę trzyma ją w górze, a następnie opuszcza, czyli daje sygnał do startu,
d)     ślimaki ruszają,
e)     gdy ślimaki napotkają przeszkodę, ślimak na torze bliżej sędziego próbuje ją przepchnąć, a drugi ślimak przepełza nad nią, dzięki czemu wygrywa.
Pamiętaj, aby ruchy postaci były płynne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz