Powtórzenie wiadomości - "Bieganie po ekranie - program Pivot Stickfigure Animation - cz 2 4.06.2020
1.Dodaj figury do animacji.
a)
Ustaw przeszkody na torze. Zmień ich kolory.
Przeszkoda na pierwszym torze powinna być trochę większa od tej z tyłu.
b) Wstaw
dwie figury ślimaków. Zmień ich kolory – każdy ślimak powinien być innego
koloru. Dopasuj ich rozmiar do szerokości toru. Ślimak na pierwszym torze
powinien być trochę większy od tego z tyłu.
c) Wstaw
flagę i ustaw ją w takim miejscu, aby patyczak trzymał ją w ręce. Zmień kolor
flagi na czerwony. Dopasuj jej rozmiar do wielkości patyczaka.
2.Utwórz animację
przedstawiającą wyścig ślimaków według planu poniżej:
a)
sędzia wchodzi na trawę nad torem i zatrzymuje
się przy linii startu,
b)
na tor wpełzają ślimaki i zatrzymują się przed
linią startu,
c) sędzia unosi flagę, chwilę trzyma ją w górze,
a następnie opuszcza, czyli daje sygnał do startu,
d)
ślimaki ruszają,
e)
gdy ślimaki napotkają przeszkodę, ślimak na
torze bliżej sędziego próbuje ją przepchnąć, a drugi ślimak przepełza nad nią,
dzięki czemu wygrywa.
Pamiętaj, aby ruchy postaci były
płynne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz