Klasa 7B


Programowanie w języku Logo - tworzenie animacji w edytorze postaci. 1.04.2020
Edytor postaci pozwala na tworzenie animacji komputerowych. Animacja składa się z klatek. Kolejne klatki tworzymy, korzystając z kopiowania przez Schowek.


Zadanie 1. 
Stwórz postać oraz animację. Postaraj się przygotować przynajmniej 5 klatek.

LOGOMOCJA - powtarzanie poleceń. 
Definiowanie i stosowanie procedur bez parametrów 25.03.2020
Link do ściągnięcia programu Logomocja:
Przypominam, że w wersji Demo nie można zapisywać swoich prac. Bardzo proszę o robienie zrzutów ekranu ;)
Powtarzanie poleceń:

 Proszę wykonać ćwiczenie 5 str 162
Definiowanie i stosowanie procedur
 
Bardzo proszę o wykonanie, ćwiczeń przedstawionych na filmie. Można również skorzystać z podręcznika str 162-163 
Efekt końcowy:





Programowanie w języku Scratch - utrwalenie wiadomości
Bardzo proszę o utworzenie programu rysującego figurę podobną do pokazanej poniżej. Zdefiniuj odpowiednią procedurę.
Dla ułatwienie udostępniam filmik, który powinien wam ułatwić pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz