Klasa 7A


Programowanie w języku Logo - tworzenie animacji w edytorze postaci. 6.04.2020
Edytor postaci pozwala na tworzenie animacji komputerowych. Animacja składa się z klatek. Kolejne klatki tworzymy, korzystając z kopiowania przez Schowek.
 


LOGOMOCJA - powtarzanie poleceń. 
Definiowanie i stosowanie procedur bez parametrów 30.03.2020
Link do ściągnięcia programu Logomocja:
Przypominam, że w wersji Demo nie można zapisywać swoich prac. Bardzo proszę o robienie zrzutów ekranu ;)
Powtarzanie poleceń:
 Proszę wykonać ćwiczenie 5 str 162
Definiowanie i stosowanie procedur


Bardzo proszę o wykonanie, ćwiczeń przedstawionych na filmie. Można również skorzystać z podręcznika str 162-163 
Efekt końcowy:





Programowanie w języku Logo 23.03.2020

 Link do ściągnięcia programu Logomocja:

Przypominam, że w wersji Demo nie można zapisywać swoich prac. Bardzo proszę o robienie zrzutów ekranu ;)
 Język Logo jest edukacyjnym językiem programowania. Do tworzenia programów w tym języku będziemy wykorzystywać środowisko programowania Logomocja, umożliwiające przygotowanie projektów, w których skład mogą wchodzić m.in utworzone rysunki, dodane postacie żółwi oraz procedury.
Kilka praktycznych rad:
 Zadanie 1.
Wprowadź  do wiersza poleceń komendy, które spowodują, że na ekranie graficznym wyświetli się wasze imię.

Stosowanie obliczeń -  wykonaj zadanie 3 strona 161


Stosowanie zmiennych i  obliczeń -  wykonaj zadanie 4 strona 161






Programowanie w języku Scratch - utrwalenie wiadomości 16.03.2020
Bardzo proszę o utworzenie programu rysującego figurę podobną do pokazanej poniżej. Zdefiniuj odpowiednią procedurę.

Dla ułatwienie udostępniam filmik, który powinien wam ułatwić pracę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz