Programowanie w języku Logo - tworzenie animacji w edytorze postaci. 6.04.2020
Edytor
postaci pozwala na tworzenie animacji komputerowych. Animacja składa
się z klatek. Kolejne klatki tworzymy, korzystając z kopiowania przez
Schowek.
LOGOMOCJA - powtarzanie poleceń.
Definiowanie i stosowanie procedur bez parametrów 30.03.2020
Link do ściągnięcia programu Logomocja:
Przypominam, że w wersji Demo nie można zapisywać swoich prac. Bardzo proszę o robienie zrzutów ekranu ;)
Powtarzanie poleceń:
Proszę wykonać ćwiczenie 5 str 162
Definiowanie i stosowanie procedur
Bardzo proszę o wykonanie, ćwiczeń przedstawionych na filmie. Można również skorzystać z podręcznika str 162-163
Efekt końcowy:
Programowanie w języku Logo 23.03.2020
Link do ściągnięcia programu Logomocja:
Przypominam, że w wersji Demo nie można zapisywać swoich prac. Bardzo proszę o robienie zrzutów ekranu ;)
Język Logo jest edukacyjnym językiem programowania. Do tworzenia programów w tym języku będziemy wykorzystywać środowisko programowania Logomocja, umożliwiające przygotowanie projektów, w których skład mogą wchodzić m.in utworzone rysunki, dodane postacie żółwi oraz procedury.
Kilka praktycznych rad:
Zadanie 1.
Wprowadź do wiersza poleceń komendy, które spowodują, że na ekranie graficznym wyświetli się wasze imię.
Stosowanie obliczeń - wykonaj zadanie 3 strona 161
Stosowanie zmiennych i obliczeń - wykonaj zadanie 4 strona 161
Programowanie w języku Scratch - utrwalenie wiadomości 16.03.2020
Bardzo proszę o utworzenie programu rysującego figurę podobną do pokazanej poniżej. Zdefiniuj odpowiednią procedurę.
Dla ułatwienie udostępniam filmik, który powinien wam ułatwić pracę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz